Verzenden | Retourenen | Ruilen | Klachten

Verzenden

Wij streven er naar om uw pakket binnen 1-2 werkdagen, na het plaatsen van de bestelling, te bezorgen. Bestelling na 17.00 uur worden de volgende werkdag in behandeling genomen.

Bestellingen vanaf € 100,-- verzenden wij gratis. Bestelling tot € 100,- brengen wij € 6,95 bezorgingskosten in rekening.

Retourneren per post

Indien de aankopen ongedragen, in de verpakking en onbeschadigd zijn krijg u de kosten van het product vergoed. Bij het vermoeden van dragen nemen wij de artikelen niet retour! Het retourformulier leveren wij mee bij uw bestelling. Retouren dienen binnen 10 dagen na ontvangst bij ons aangemeld te zijn. Verzendkosten voor retourneren per post zijn voor eigen rekening.

Retouradres

Ben’s Fashion

Hoofdstraat 49A
2678 CE De Lier

Retourneren in de winkel

U kunt uw bestelling gratis afgeven bij één van onze filialen. Daarvoor dient u het ingevulde retourformulier dat bij uw bestelling zat mee te nemen.

De Lier

Hoofdstraat 49A
2678 CE De Lier
0174 512 527

‘s-Gravenzande

Langestraat 255
2691 BG ‘s-Gravenzande
0174 444 500


Terugbetaling

Terugbetaling gebeurt middels de origineel gekozen betaalmethode. In geval van iDeal of creditcard geschiedt terugbetaling na retourbevestiging binnen uiterlijk 10 werkdagen. Heeft u uw bestelling gedeeltelijk retour gestuurd, dan zullen wij de factuur aanpassen naar het resterende bedrag.

Ruilen

Voor ruilen gelden dezelfde voorwaarden als retourneren wat betreft de staat van het product. Bij het vermoeden van dragen ruilen wij het product niet. De kosten voor ruilen (verzendkosten bijvoorbeeld) krijgt u niet vergoed. 

Klachten

Heeft u een klacht over een artikel? Graag willen we u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken graag met u mee en zullen u dan (in geval van een winkelaankoop) vragen terug te gaan naar een van onze winkels. Mocht u de aankoop online hebben gedaan, zijn wij er erg mee geholpen indien u hiervan foto's zou willen maken en deze wil versturen naar sales@bens-fashion.nl, met begeleidend schrijven over de klacht.